Archiwa kategorii: Tajlandia

Oddawaj mojego sandala!!!!

Ostania noc w Tajlandii spedzilismy w tanim guesthomie. Rowery na noc zostaly na zewnatrz zabezpieczone zapieciami. Tak samo moje sandaly o ktore wieczorem o malo sie nie zabiliam, wiec kopnelam je pod rower i poszlam smacznie spac….rano gotowi do jazdy … Czytaj dalej

Opublikowano Tajlandia | 6 Komentarzy

Pożegnanie z Tajlandią…

Poczułam ciepłą stróżkę płynącą po policzku. Pod ciemnymi okularami zakręciła sie łza, gdy w paszporcie pojawiła sie pieczątka wyjazdowa z Tajlandii. Ostatni raz spojrzałam w kierunku tablicy za którą znajduje sie kraj w którym w którym spędziliśmy łącznie ponad 2 … Czytaj dalej

Opublikowano Tajlandia | Otagowano , , | 2 Komentarze

Ile się trzeba namęczyć, żeby odpocząć…

Niektórzy zapewne myślą sobie : ,, łeee ci to maja dobrze, ciepło, grzeją tyłki na rajskich plażach, nic nie robią…”. Po części trochę prawda, ale żeby na takie coś zasłużyć trzeba najpierw się trochę napracować, czyli nabić trochę setek na … Czytaj dalej

Opublikowano Tajlandia | Otagowano , , , , , , | Dodaj komentarz

Pierwsza poważna rowerowa usterka….

No i stało się….oczywiście w moim rowerze…a jak! 🙂 Mimo przejechania prawie 8000km rowery spisywały sie znakomicie, no nie licząc oczywiście złapanych gum, pękniętej opony i złamanego bagażnika. Ale ta usterka była już nieco poważniejsza….

Opublikowano Tajlandia | 1 komentarz

Lotnisko w Phuket czyli plażowanie inaczej :-)

Kto nie lubi patrzeć w niebo i obserwować przelatujących samolotów zastanawiając sie przy tym, gdzie lecą? Wysoko ponad chmurami wyglądają jak niewielkie punkciki…tymczasem to ogromne maszyny i wielka siła. Dwa dni spędzilismy na polu namiotowym od oddalonego ok 1km od … Czytaj dalej

Opublikowano Tajlandia | Otagowano , , , , | Dodaj komentarz

Nigdy nie wiesz kogo spotkasz – nocleg w królewskim stylu

Liczniki pokazały 90km…czas po malu szukać miejsca na nocleg. Standardowo jak to nasz styl nakazuje, wypatrujemy mnichowa 🙂 W tle z daleka wystają szpiczaste dachy jednej ze świątyń. Zadowoleni jedziemy w jej kierunku. Ku naszemu zdziwieniu bramy wjazdowej pilnuje strażnik….heh … Czytaj dalej

Opublikowano Tajlandia | Otagowano | 3 Komentarze

One night in Bangkok po raz drugi :)

W połowie września pierwszy raz postawiliśmy stopy na ulicach Bangkoku.  Rany, jak ten czas leci! To wielkie, głośne, przytłaczające miasto na pierwszy rzut oka tak nas przerosło, że chcieliśmy jak najszybciej z niego wyjechać. Nie oglądając sie za siebie, jak … Czytaj dalej

Opublikowano Tajlandia | Otagowano , , , , , , , , | 2 Komentarze

Pętla zamknięta :-)

Dzisiaj świętujemy i opijamy:-) nie…nie urodziny ani żadną rocznice. Dokładnie 76dni temu wylądowaliśmy w Bangkoku i dzisiaj dotarliśmy do niego ponownie zataczając pętle:-)

Opublikowano Tajlandia | Otagowano | 6 Komentarzy

Serpentynką do Laosu

po  24dniach i prawie 1600km dotarliśmy (tzn. dopłynęliśmy) do Laosu. Tajlandia pozeganala nas tradycyjnie upałem i czego sie nie spodziewaliśmy-duza ilością podjazdów…droga ciągnęła sie nieubłaganie, w największym żarze pchaliśmy rowery  pod nieskończona  liczbę serpentyn…pewni,ze do przejechania mamy lajtowe 20km…liczba ta … Czytaj dalej

Opublikowano Tajlandia | Otagowano , , , | Dodaj komentarz

Wat Rong Khun, czyli Biała Światynia w Chiang Rai

Tajlandia  słynie z nieskończonej ilości świątyń i posagów Buddy. Wat taki, wat siaki, Budda siedzący,lezący, stojący,duży ,mały….każda świątynia  jest pod jakimś względem niezapomniana i robi na swój sposób wrażenie. Lecz Wat Rong Khun, czyli Biała Światynia w Chiang Rai jest wyjątkowa. Juz … Czytaj dalej

Opublikowano Tajlandia | Otagowano , , | Dodaj komentarz