Oddawaj mojego sandala!!!!

Ostania noc w Tajlandii spedzilismy w tanim guesthomie. Rowery na noc zostaly na zewnatrz zabezpieczone zapieciami. Tak samo moje sandaly o ktore wieczorem o malo sie nie zabiliam, wiec kopnelam je pod rower i poszlam smacznie spac….rano gotowi do jazdy zakladam sandala….ale gdzie jest drugi?!?!?! Zniknal!!!!
Szukalismy go ponad godzine , pol  okolicy bylo zaangazowanych w akcje ,,sandal”. Babcie, dziadkowie, mlodzi szukali po krzakach buta, ale w ostatecznosci zostal na zawsze w Tajlandii….najprawdopodobniej zabral go w nocy pies, ktory poczul feromony mojej stopy….echhh echhh
Nie wspomne juz ile kilometrow przejechaly te sandaly i ile kosztowaly….
Kocham zwierzeta, ale tego burka bym rozszarpala !!!

image

Informacje o Namiot nasz dom

Od września 2013 roku w wyprawie rowerowej dookoła Kuli Ziemskiej
Ten wpis został opublikowany w kategorii Tajlandia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Oddawaj mojego sandala!!!!

  1. Skarpetianin pisze:

    Ciekaw jestem czy pieskowi smakował? Zapewne poczuł zapach skóry – a głodny i taką strawą nie pogardzi… 😉

  2. Skarpetianin pisze:

    Tajlandia polubiła Cię i upomniała się o cząstkę Ciebie. 🙂

  3. Skarpetianin pisze:

    „[…]ale tego burka bym rozszarpala !!!” Nie wierzę.

  4. Olka pisze:

    Daria, a pazurki czemuz nie pomalowane? hihihi

  5. majchers pisze:

    Czy to sandały Teva? Jak się spisywały podeszwy? Jakie masz pedały? Moje pedały jakoś dziwnie szybko niszczą podeszwy… 😦

    • przed wyjazdem kupilismy pierwszy raz sandaly firmy ECCO. Jednym słowem obuwie ni do zdrcia!! po 3 latac, wręcz codziennego uzywani,jeżdzenia, trekkingów, moczenia ich, wysuszania na pustyni itp podeszwy wyglądają jak nowe! Pedały mam ze sredniej półki cenowej- nie pamietm nazwy

Skomentuj

